ponedjeljak, 21.02.2005.

Kaze Sanja da ovo moram stavit

a jebemu, gledam ovog glupog puza kako jebe selotejp, pa sam se
prisjetijo kad sam obruco, a nisam znao kako pica izgleda uzivo, osim
sto sam vidijo na fotografijama u Ciku pa pito svog prijatelja cigu
(koji se ozenijo sa dvanajs godina, a sa trinajst vec posto otac dvoje
djece):Cigo, kako izgleda pica uzivo? A on meni kaze:odi u pusnicu i
skini komad domace slanine te odsjeci komad i okomotaj oko pise pa
drkaj! Posluso ja cigu i to napravijo pa se navuko na slaninu. Evo jos i
dandanas drkam sa slaninom, isto kosto i ovaj puz vjerojatno i danas
radje jebe selotejp nego neku picu sa kucicom.
(Pajo Paksu 19.02.2005. 01:22)

- 11:58 - Komentariši (12) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.