četvrtak, 03.02.2005.

Sapunica: Villa Lenije (epizoda 10) - Pajo Paksu

iz prethodne epizode:

Pocmem se izvinjavati Dr. Djoletu zbog zabune i sto sam ga tukao po usima.
No tada ulazi osiguranje i odvodi me van sobe u portirnicu gdje sam cekao
maricu da dode po mene i odvede me u muriju posto su cijeli slucaj
prijavili policiji.....

VILLA LENIJE (epizoda 10)

guest star u ovoj epizodi: Branko Djuric-Djuro kao dr. Nele Karajlic
____________________________________________________

Iskoristijo sam trenutak nepaznje u portirnici dok je portir hranijo
picajzle
pa se neopazeno iskro iz iste.
Odlucijo sam potraziti Srecku, zlu blizanku od Srecka i doznat od nje sto je
sa Sreckom.
Napokon sam je pronaso u sok sobi.
Lezala je u besvjesnom stanju, a iznad uzglavlja joj je stajala prikaza
upalih ociju i ispijena lica!!!!

SMRT!!!- pomislijo sam, smrt je dosla po Srecku!!!!!!!
Oma sam izvadijo krunicu i poco brojat, nebili otjero spodobu.

-"Ej, jaraneee, imas pljugu?"-obratila mi se prikaza.
Oma sam shvatijo da to nije prikaza vec dr. Jankelic, inace anestezijolog po
struci.
-"Nemam, a sta radis sa Sreckovom zlom sestrom blizankom?"-pitam
-"Nije to Sreckova zla sestra blizanka, vec Srecko!!!! Nasli smo ga u
besvjesnom stanju
jer se predoziro colom pa sam mu dao protuotrov. Spavace par sati i nakon
toga ce bit
ko nov!!!"-strucno mi objasni dr. Jankelic.

-"COLAAAAAAAAA!!!!!"- zaurlo sam, jer je cola bila zabranjena vec 2 godine u
EU,
kao jedna od najjaci droga cija uporaba izaziva halucinacije, a potom
smrt!!!

Oma sam nazvo privatnog istrazitelja Robiju da istrazi koje Srecku mogo
doturit
smrtonosnu dozu cole!!!

Nisam ni okrenijo broj javijo se Robija: "Slusaj, znam zasto me zoves, jos
cu ti ovo reci,
i ako ne platis racun dolazim u ponoc i vjesam te za luster!!! Jel jasno?"
-"Jasno"-odgovorim.
-"Srecku je colu doturijo diler Vrtni Patuljak..."
-"VRTNI PATULJAK!!!!!"-iznenadijo sam se, jer se radilo o opakom tipu,
koji je nadimak dobijo zbog okruglaste gradje i narandjaste brade.
-"Da, on"-nastavijo je Robija-"Vrtni Patuljak je bijo diktator jedne male
drzave,
al ga je nakon vise pokusaja s vlasti uspijo skinut moj klon koji se isto
zove Robija.Moro sam se se klonirat, kako bi bijo u isto vrijeme na
vise mjesta."-objasni Robija pa nastavi:
"U svrgavanju s vlasti VP-a, veliku ulogu je odigro frisko izabrani
precjednik
Njemacke,
inace moj bratic od tetke:Karl Hajnc Rumenige.
Nakon uspostave demokracke diktature, neko je podmetnijo eksploziv
pod kip VP-a i otkinijo mu glavu. Sve je to diglo prasinu u medijima, pa
se novi precjednik moro oglasit priopcenjem za javnost i ograditi se od
podmetanja eksploziva pod kip VP-a.
Vrtni Patuljak je to iskoristijo i uspijo pobjec iz zatvora u Seveningenu,
te je osnovo svoj kartel za dilanje droge tj. cole, sve u cilju prikupljanja
novaca za financiranje BalKanIde, koja bi mu pomogla u vracanju na vlast."

Spustijo sam slusalicu na mobitelu. Bijo sam blijed u licu, sase u cijeli
slucaj
sa Sreckom uplela i NARKOMAFIJA!!!!!!!

________________________________________________________
PP (propagandni program sponzora)

-"Mama! Mama! Ozenicu se uciteljicom!!!! Cijeli dan me gledala u skoli,
prisla mi i omirisala mi kosulju!!! Rekla je: Moracemo pitat tvoju mamu!!!"

TIDE!!!- novi deterdzent kojem ni pedofili nemogu odoljeti!!!

Projizvodi i puni: PEDOFIL d.o.o. Slovenscina
_________________________________________________________

Posto je Srecko jos spavo odlucijo sam prosetat do njegove kuce nebili
pronaso neki opipljiviji trag.
Ispred kuce Sreckove komsinice bila su parkirana kola hitne pomoci.
Provirijo sam kroz prozor i vidijo umjetnu nogu na lusteru koja se klatila.
Dva bolnicara su na nosilima iznosili Sreckovu komsinicu koja je pohotno
urlala.
Zapitao sam jednog bolnicara zasto urla?
-"Zbog RSS-a!!!-kratko odgovori bolnicar.
-"Sta je to RSS?"-iznenadjeno pitam.
-"RSS je Robijin Sindrom Sladostrasca.
Evo, ovo je jadnoj bakici vec 847 orgazam.
Cudi me da je tolko izdrzala. Ovo je vec 54 osoba koja je obolila od RSS-a,
a imamo jednu na odijelu koja vec deset godina urla dozivljavajuci orgazam
za orgazmom. Nazalost neizljecivo je. Dovoljan je samo jedan spolni odnos
sa Robijom i dozivotno vas preplavi bujica orgazma."

Streso sam se!! Ponoc se priblizava, a ja jos nisam platijoRobiji!!! Obuzo
me
strah.Necu valjda umrjet u orgazmicnom urlanju!!!!!!!!

Nekako sam se pribro i uso u Sreckovu kucu. Tu sam pronaso dokumenat
da je RODRIGEZ SRECKOV BRAT BLIZANAC!!!!!

Brzo sam se vratijo u bolnicu i otisao u sok sobu.
Srecko je napokon doso sebi!

-"Nisi mi reko sve, jel Srecko?????"-kazem mu prijekorno.

-"Nisam!-zajeca Srecko, pa nastavi:"Batler je u stvari moja bijoloska
majka!"

-"BATLER JE TVOJA MAJKA!!!!!!!!!!"-uslijedijo je novi sok!

-"Da, batler! Batler je bijo zena i zvala se Suzana Mancic.
Bila je pred porodom, kad je upoznala mog oca, u stvari ne oca, vec
posvojitelja.
Posto, oni koje ti znas kao moje roditelje nisu mogli imat djece, na
prijevaru su
moju bijolosku majku dovukli u Villu Lenije, te me je majka izgubila na
partiji
pokera svlacenja.
Cim sam se rodijo, dozvolili su mojoj bijoloskoj majci da bude sa mnom kao
moja dadilja, dok spolno ne sazrijem, al pod uvjetom da mi ne smije rec
istinu.
Cim sam spolno sazrijo, nehoticno sam imo spolni odnos sa svojom majkom
ne znajuci da je to ona...!"

-"JEBO SI SVOJU MATER!!!!!!!!"- nizao se sok za sokom.
______________________________________________
PP sponzori

-"Ja njupam Mamu!"
-"I ja njupam Mamu!"
-"Svi njupamo Mamu!!!!"

MAMA-žvečilni gumi s sladili z okusom mete in mentola.
dražeje brez sladkorja.
Prekomerno uživanje izdelka ima lahko odvajalni učinek
Proizvodi: Kolinska Ljubljena
_______________________________________________

-"No u trenutku samog cina zatekao nas je moj otac, koji to i nije
i otjerao moju majku.Moja majka nesretna sto me izgubila, podvrgava
se plasticnoj operaciji mjenjanja spola i ponovo se zaposljava ko batler
u ljetnikovcuVilla Lenije. Ostalo znas!".zavrsijo je Srecko.

Sad mi je nekako postala jasnija ta Sreckova opsjednutost mjenjanja spola.
Zakljucijo sam da je to genecki.
-"Slusaj Srecko, javijo se i Elton Dzon. Hoce dobrovoljno pjevati na
konceratu"-
saopcim, bar jednu radosnu vijest.

-"Ah, Elton Dzon, ta mala ludica!!! S tom curom sam bijo u kratkoj
lezbijskoj
avanturi, dok sam boravijo u Londonu. Sad je to vec starija
dama."-oraspolozi
se Srecko.

-"A sta je sa tvojim bratom blizancom RODRIGEZOM!!!! Otkud on, ako si ti
bijo
JEDINAC!!!!!!!!- ponovo postavim pitanje Srecku.

U tom momentu se otvore vrata i udje dr.Nele Karajlic: "Š'a ima? Jel ovo
nasa
mala klinika?"
-"Ma bjaaaazi!! Bjaaaaaazi!!"-kazemo ja i Srecko u glas, a zatim mi Srecko
nastavi pricati o Rodrigezu:

-"Ja i Rodrigez smo bili ko braca, mislim topla braca, u stvari ko brat i
sestra..."

-"JEBO SI I SESTRU TJ. BRATA!!!"-sada me je Srecko totalno zbunijo.

-"Ma, neee! Rodrigez mi nije nista u rodu.Slucajno sam se obrecnijo u
zatvoru u
Sveningenu, koji se nalazi u Frankfurtu. Dobijo sam ses godina zatvora.Tamo
sam
upozno Rodrigeza koji je sluzijo dozivotnu i bijo je vodja hispanoalbanske
mafije.
Malo smo flertali i to je sve. Ali nisam ti ono najbitnije reko:JA
UMIREM!!!!"-tu Srecko
uroni
glavu u sake pa zaplace.

-"UMIRES??????"-hoce li vec biti kraj traumama zapitam se.

-"Da, nakon tri godine provedene u zatvoru Sveningenu, zbog dobrog vladanja
prebacili su me na zatvorsku farmu pilica i kokica, tamo sam upozno slatku
kokicu s kojom sam spolno opcijo, al je kokica nazalost bila promiskujitetna
i preko nje sam se zarazijo smrtonosnim kokosjim sljepilom koje se prenosi
spolnim odnosom i slinom!"

-"SMRTONOSNO KOKOSJE SLJEPILO????!!!!!A ja te zvalijo, sto znaci da
sam i ja..."-tu ostanem bez daha

-"I ja sam zarazen!"-zaurlao je doktor Gajger.

Vijest se brzinom munje prosirila bolnicom....

8b koji se zateko na sistematskom u bolnici: "I mi smo opcili sa
Sreckom!!!!, a
zatim cijela bolnica:"Svi smo jebali Srecka!!!!"

...a zatim cijelom drzavom:"Cijela drzava je jebala Srecka!!!",
a zatim i svijetom:"Cijeli svijet je jebo Srecka!!!

Zato vrijeme duboko u dzungli Pigmeji preko bubnjeva salju poruku:
TAM TAM TA TA TAM!
__________________________________________________
sinkronizirano na hrvacki: Fantome, pomagaj!! Najebali smo! Jebali
smo Srecka i zarazili se smrtonosnim kokosjim sljepilom!
____________________________________________________

Fantom je brzo odgovorijo"TAM TA TAM!!!"
____________________________________________________
aupickumaterinu!!!Zar vam ja nisam bijo dovoljan?
____________________________________________________

Za to vrijeme u bolnici na vratima Sreckove sobe pojavila se Elton Dzon
sa buketom plavih ljubicica u rukama:"Voc d hel? Ooou shit!"
______________________________________________________
sinkronizirano na hrvacki:jebemudamujebemu Srecko!! Sto mi nisi rekla
da si zarazena smrtonosnim kokosjim sljepilom???Sasi i mene zarazijo
posto smo vodili ljubav!!! Kako cu taka pjevat na konceratu?
______________________________________________________
Ostavijo sam Srecka i Eltona same.
Brzo sam istrco van!! Zelijo sam sto dalje pobjec od Srecka.
Ne znam ni kako sam doso kuci. Cim sam uso u kucu zamandalijo sam vrata.
Na satu je otkucavala ponoc, a zatim sam zacuvo zvono na ulaznim vratima.
Oma mi sine:"To je Robija!Skroz sam zaboravijo na njega! Doso me okacit
za luster posto mu nisam platijo!!"
-"Tko je?-pitam bojazljivo.
-"Ja sam kuhar RTL-a, doso sam vam zavirit u frizider, nebili vam nesto
skuvo."
Odahnijo sam, ali sam ipak odsarafijo luster za svaki slucaj, prije nego
otvorim
vrata......


____________________________________________________________
u slijedecoj epizodi:

guest star Goran Visnjic kao dr. Luka Kovach !!!

-"Maj nejm iz Luka!"-reko je dr.Luka Kovach
-"Imam lijek protiv smrtonosnog kokosjeg sljepila!!!!-nastavi izlagat
dr.Luka Kovach
-"Morate odgledati sve nastavke serijala Duga mracna noc i bicete
izljeceni!!"-zavrsi dr.Luka Kovach

- 09:10 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.