srijeda, 02.02.2005.

Sapunica: Villa Lenije (epizoda 8) - Blues

Požudno je uhvatio Jimenu (Himenu) i počeo je nestrpljivo svlačiti
Kada je zadovoljio svoju pohotu, krenuo je s cijeđenjem čirića po njenom
tijelu. Jedan, na desnoj sisi je glasno puknuo i pogodio ga ravno u oko.
Dok je čistio oko, pogled mu se zadrži na međunožju, gdje je ugledao
veliki crni madež, kakav je isti imao i sam na istom mjestu, samo nešto
zaklonjeniji.
Srećko je bio sretan sto je našao izgubljenu sestru.


Odlazeći od Paje, Božo se još uvijek smijao Pajinoj podvali rođenom ocu
kada je u ubacio FIFU, a Pajin tata je dvadesetak
minuta zapitkivao, tko to igra.
Kod Bluesa nije niti navraćao jer mu je ovaj rekao da se pati s
nekom sapunicom.
Božo je inače poznat po svom teatralnom činu vraćanja babine stare zubne
proteze kada su mu smanjili mirovinu.
To je bio tako dirljiv čin, da je cijela nacija plakala kao da im je neko
masovno čupo brabonjke sa šupka.


Srećko je ležao i sanjario o batleru s Nikinom guzicom.
Iz sanjarenja ga trgne sestra Jimena (Himena):
- ''Zašto tako svjetlucaš ?''
- ''Da me bolje vidiš''
- ''Zašto imaš tri prsta na ruci ?''
- ''Odrezo mi cirkular''
- ''Zašto imaš tri noge''
- ''Nije to noga''
- ''Zašto ti sat tako pucketa ?''
- ''Nije to sat, to je brojač od dr. Gajgera''


- ''En ti život i moj libido'', pomisli Rodrigez gledajući
okrvavljene gaće.
Najviše u cijeloj priči su mu išle na živce redovi hodočasnika, koji su
mu morali dodirnuti kitu, očekujući, valjda, da će im to riješiti probleme.
Od dobrovoljnih je priloga skupio pozamašnu svotu za ispunjenje svojih
planova
- ''Srećko, ja sam'', sjeti se nazvati Srećka
- ''Baš sam te hitio nazvati, znaš da mi je Jimena (Himena)..
- ''Ma pusti sad to, odlučio sam otići u Irak''
- ''A, koji ti je. Pa znaš da smo uvijek govorili, da tko jebe Busha
i američke interese.''
- ''Ma jebo Busha, nego gdje mogu nabaviti TNT-a C4, a može i
vitezita i nešto detonatora, znam da si ti nešto radio '92 s
tim.''
- ''Ma znam Rodrigez..''
- ''I ne zovi me više Rodrigez, od danas sam Mustafa hadži Murat bin
Alija.


Vidno potresen razgovorom s Rodrigezom, zapiljio se u vrata i tamo mu se
ukazao Božin lik.
- ''AAAAaaaaaa, kako mi se to možeš ukazati kad nisi još umro.''
- ''Šta lupetaš? Kakvo ukazanje? Navratio sam malo do tebe.''
- ''Baš sam ti htio reći da smo Jimena (Himena)..''
- ''Ma pusti sad to, htio sam ti reci da sam ti ja otac koji te
ostavio kada si bio još beba.''
- ''Ali kako, pa znam te otkad znam i za sebe, a osim toga mi smo
vršnjaci''
- ''Jebo sam ti mater''

- 09:00 - Komentariši (2) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.