utorak, 01.02.2005.

Sapunica: Villa Lenije (epizoda 7) - Vule Jr.

Za to vrijeme u ordinaciji dr. Gajgera:


- hmmmm, al dr. Gajger, sto radite tamo iza? - zapitao je bolno Srecko

- ma izgubio sam toplomjer, samo da ga nadjem... nnggh, a sta je ovo, imas
neke dvije gule na rubovima prostate. Okreni se da ti pregledam spolovilo
za... upale, ne?



Srecko se okrenuo a dr. Gajger mu je pohotno krenuo skidati hlace

- U jebogaperun jesu uske... aaa, evo nas. Sad se ti Srecko nist ne boj,
ovo ti je drevna kineska tehnika testiranja penisa ustima... mmmmmmmhmm... -
rece dr. Gajger te navali punim ustima. Ali odmah je stao, iznenadjen

- ovaj kurac ko da je od gume - pomisli

Uto mu je i lijevo Sreckovo jaje otpalo u ruci, i dr. Gajger vise nije imao
sumnje - Srecko nije onaj za koga se izdavao.

Ali nije imao puno vremena za razmisljanje, jer mu ga je Srecko stjerao niz
grlo zacepivsi mu tako neophodne disne puteve, nasto je dr. Gajger zakolutao
ocima.



- Budalo, ja nisam Srecko nego Srecka, njegova zla sestra blizanka! Vratila
sam se osvetiti svog brata Srecka koji je nastradao nedugo nakon rukometne
sezone 1983/84 di je igrao na mjestu pivota od udaraca kurcem u glavu koji
su mu zadali suigraci u svlacionici jer nije zabio niti jedan gol a trener
ga nije htio maknuti jer mu je davao guzice! Samo sto nitko nije znao da je
onog zlosretnog dana kada smo rodjeni Srecko i ja na svijet dosao i treci
blizanac, Mladen, sijamski, kojeg su svi zajebavali da slici na madez na
Sreckovom jajetu. Od shoka je mladen ostao retardiran, a ja sam ga po
oporuci morala presaditi sa cijelim Sreckovim desnim jajetom...

Dr. Gajger dalje nije cuo jer se onesvijestio zbog gumenog vibratora u grlu.


--------


Daleko odatle Alen Nizetic je svrsavao po Renati Sopek i Paoli sa RTL
televizije drzeci Sreckinu sliku u ruci. Ocarala ga ta obozavateljica, jer
oduvijek je volio kavu nakon vecere. Renati i Paoli je bilo svejedno, toliko
stvari su imale u sebi, razlog vise nije bio vazan. Jedini razlog koji je
bio vazan je bio novac. Alen, naprotiv, imao je samo jednu stvar na pameti:
Srecku.

--------

Jos uvijek pljujuci Olgine dlake koje su mi zapele za zube, izletio sam iz
"Ville Kontenjare". Bolnica je bila blizu, niz ulicu pa jos par i odma, ali
zbog snijega koji je jope zatekao zimsku sluzbu morao sam ici okolo. Psujuci
Peruna i zimsku sluzbu, nisam stigao razmisljati otkud snijeg u ovo doba
godine jer sam naletio na gradolnacelnika Adriana, glavom i bradom. Nisam mu
pravo ni dotaknuo kaput a vec sam se bio odbio od njegove osobnosti i
zavrsio u lokvi bljuzge na guzici, sto me naglo prisjetilo suljeva koje mi
je dr. Gajger obecao pogledati. Naglo sam pokrio jedini bubreg, buduci da
sam drugi prodao prije tri godine za flashu Ribara, ocekivajuci cipelarenje
od Adrianovih gorila, i stisnio oci. Pricekao sam trenutak, pa onda otvorio
oci da bih primjetio Adriana kako odmice prema Olginoj kuci. Oci su nam se
srele na trenutak, i bio sam gotovo siguran sto je znacio plam u njegovim
ocima: Gradonacelnik Adrian je bio zaljubljen.

A onda opet, mozda je samo patio zbog lose probave. Nisam se time zamarao
jer sam osjetio suljeve kako mi krvare, pa sam nagurao malo snjega u gace sa
smedje strane i pozurio put bolnice Bosch, nazvane tako po dobrocinitelju
zbog velike donacije kirurskog pribora istoimene tvornice.



U bolnici sam zatekao uplakanog Srecka. Pljusnuo sam ga svom snagom,
dreknuo: Srecko, hipervenitiliras! i uvalio mu jezik u grlo, jer znam da to
jedino pomaze kod hiperventilacije. Istovremeno sam mu lijevom rukom masirao
sisu da mu poboljsam tok krvi.

U tom trenutku je uletila medicinska sestra

- Koji kurac se ovdje dogadja? - dreknula je

- Nije kurac nego medicinski postupak, a to bi vi trebali znati. Vidijo sam
kako je Visnjic ovo radio na babi na teveju kad se tresla. - dreknuo sam
nazad na nju, popljuvavsi ju Sreckovom slinom

- Ma koji kurac ti znas, gledam tu seriju i to nije bio Visnjic nego onaj
njegov dvojnik, a baba je imala 18 godina i jos se nije ljubila al je imala
bolest da izgleda ko baba. - dreknula je opet na mene i sutnila me nogom u
muda, nasto sam naglo ostao bez argumenata, al sam joj uspio zavrnuti sisu.

- Prekinite, obadvoje! - zajecao je Srecko, nasto sam spustio stalak za
infuziju kojom sam mlatio sestru - Dobro sam - i potom opet briznuo u plac.

Pomilovao sam ga po dugoj kosi - Sta je bilo, Srecko, reci, tko te
uznemirio.

- Dr. Gajger, on je... - opet je briznuo u plac - Igrao se doktora i
pokazivao mi dokle moze staviti vibrator koji koriste za analnu endoskopiju
u grlo, a onda se onesvijestio i pao mrtav

- Dotov Gagev 'e fiv! - uzviknula je sestra pridizuci se i vadeci zube iz
krvavih usta

- STAAAAAAAA!!! - krene Srecko

- Da, fiv je, dofe fe u intefnoj, fadnik fe fao u komu! Movavi fu mu
ofevivati cijefo vice da izvade vibvatov, i sad izgleda kao Antonio Bandevas
bef brfifa - promrmljala je sestra a onda sam ju opet zviznuo stalkom po
glavi da nauci pricat razgovjetno pa se srusila


TAN-DAN TAN-DAN-DAN-DAAAAAN!!!!

_______________________________

U iducoj epizodi saznajte jesu li gradonacelnika Adriana zbilja mucile
probavne smetnje i zasto je bio na zaraznom odjelu, hoce li se dr. Gajger
probuditi iz kome i hoce li krenuti putem slave kao dvojnik Antonia
Banderasa prije toga optuzivsi Srecka, tj. Srecku za pokusaj ubojstva
vibratorom, koliko Renata Sopek i Paula Poljak naplacuju analni seks, je li
Sreckov sijamski blizanac Mladen samo retardiran ili je genije koji je u
mogucnosti upravljati vremenskim neprilikama i planira zatrpati grad
snijegom, te hoce li nas junak saznati za zle planove Srecke koja se
predstavlja kao Srecko

- 15:07 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.